neděle 29. března 2009

Začíná jaro

Je konec března a pomalu začíná jaro, i když podle teploměru to tak nevypadá... Opět jsem dlouho nic nenapsala a ani nic nevyfotila. Tak teda doplňuji resty.... Jedna malá změna, 7. 2. 2009 jsme se v Čáslavi vzali, ale to je opravdu jen taková malá nepodstatná vsuvka.... Foto ze svatby je nepublikovatelné, jelikož tam vypadám jako kretén :)))

Abych se ale vrátila k našemu domečku. Chodba je nahozená, vybetonovaná a naštukovaná a chybí už jen vymalovat a položit dlažbu, ale nejdřív se musí dokončit koupelna, kterou Míša už dal do pohybu. Vše z koupleny šlo pryč. Koupila se nová vana, umyvadlo, záchod. Po dlouhém přemýšlení (opravdu to bolelo) a plánování jsme se rozhodli nakonec ještě pro sprchový kout. Samozřejmě to bude originál, jako vše u nás a tak ho Míša vyzdil, naplánoval dveře a v tuhle chvíli pokládá dlažbu na podlahové topení.

Obkladačky jsem vybrala už loni a čekala jsem, že se mi to po tom roce v hlavě rozleží a začnou se mi líbit jiné, ale ouha, nic takového se nestalo a já je pořád chci...... Tak už jen čekáme až je přivezou. 

V kuchyni už mám teplou vodu, jelikož je na půdě novej bojiler, kterej mimochodem zatim zlobí a stříká nám z něj voda, ale až se tam dá regulátor tlaku, tak to snad bude OK. 

Z Ikeii jsme přivezli skříň do ložnice, tak jsem konečně mohla vyndat věci z igelitek... :) I když bych tu skříň uživila nejspíš jen pro sebe, tak se musím uskromnit a nechat tam také místo na Mišovo věci :)

Takže tady je pár nových fotek....

 

 

 

 

1 komentář:

Vivi řekl(a)...

Moc milé fotky a naprosto úžasné budování domova! Strávila jsem tu na blogu hodně času a nachdla mě chuť tvořit krásný, něžný a láskyplný domov! Tleskám!
Vivi